Ik heb vandaag het één en ander recht gezet: er zijn Rozetta van Nieuwenhuijzen-s getrouwd met twee Johannes/Jan Ko(c)Ks (vader en zoon):
Rosetta van Nieuwenhuijsen (1751- ) x Johannes Kock, de oudere
Rosetta van Nieuwenhuizen (1758- ) x Hermanus Larooij
Rozetta van Nieuwenhuijzen (1791- ) x Johannes Kock, de jongere
Rosetta geboren in1751 heeft kinderen die vernoemd zijn naar haar ouders. Hierdoor ze kan onderscheiden van de Rosetta geboren in 1758 die in dezelfde periode kinderen heeft, dus het betreft geen twee echtgenoten met dezelfde Rosetta.
Er was ook nog een Johannes Kock, de oudere maar ik weet niet waar die thuis hoort.
Kunnen andere beheerders controleren of alles nu op de goede plekken beland is? Bedankt voor het meedenken.
Er blijkt nog een vierde Rosetta te zijn: Rosetta van Nieuwenhuisen (1711 - ) x Adriaan de Rooij
Ik schreef eerder "Er was ook nog een Jan Kooiman? maar ik weet niet waar die thuis hoort."
In de tussen tijd heeft Private User de naam verandert van naar Jan Kock en samengevoegd.
Deze Johannes Kooijman bestond weldegelijk en blijkt de tweede man van Rosetta van Nieuwenhuizen (1758 - 1791) te zijn. Zij hertrouwde na het overlijden van Hermanus Larooij