• Join - It's Free

Mistä löytyy apua eri tilanteisiin, kertaus ja päivitys

Started by Reijo Mitro Savola, Geni Curator on Tuesday, September 3, 2024
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 31-38 of 38 posts

Private User, eihän Geni Pro oikeuta yhtään enempään tiedon saantiin kuin ilmaisversiokaan. Geni Prossa on se vain helpompaa. Mutta maksullisella versiolla ei silläkään näe yksityisiä profiileja, jos ne eivät ole samassa lähipiirissä - kuten ei ilmaisversiollakaan.

Iso puu on se varsinainen Genin yhteinen sukupuu, se perusta, miksi Geni on olemassa. Ei sinne pääsyä mitenkään kukaan erityisesti sanele.

Siis Iso Puu on suomeksi Maailman sukupuu?

Mitro: `"Mutta aloittelija ei voi itse yhdistää sinne isoon puuhun. ... mutta presidenttiyhteys on helppo mainita, ilman että joutuu näin pitkästi kirjailemaan."

ei tarvitse kirjailla pitkästi, mutta annatko esimerkin klikkailuista (eikä varmaan haittaisi, jos jossain olisi ihan ohje kuvan kaappauksineen), että "Miten tarkistan tuollaisen yhteyden?"

Tomi Antero Lind, Tässä on linkki tasavallan presidentti Alexander Stubbin profiiliin. Klikkaa linkistä. Jos ylhäällä Geni näyttää polun (joko verisukulaisuuspolun tai avioliittojen kautta), olet isossa puussa.

Alexander Stubb, 13th President of Finland

Pahoittelen, mutten tästä ehdi tehdä kuvallista ohjetta. Asia on kuitenkin varsin yksinkertainen.

Noniin! Nyt oli ihmiselle tarkoitettu ohje :D

Olen siis mukana ja yhtettä pressaan pitää veren kautta etsiä 25. hlön takaa.

Kiitos.

Moi,

Olen uusi käyttäjä, luonut profiilin 2021 ja sitten tämä unohtui. Nyt löysin sukulaisia täältä, niin voisin koittaa uudestaan. Äitini on ilmeisesti tässä isossa puussa.
Ritva Mirjam Mäkinen
Hänelle on luotu neljä lasta eli yksi näistä lienee minun tuplaprofiili. Laitoin liittymispyynnön fb-ryhmään, mutta koitetaan täällä ensin.
Eli osaako joku auttaa?

Kiitoksia jo etukäteen.

Kati Mäkinen, mainitsemassasi puuoksassa ei löydy suoraan sinun nimeäsi (lapsia on 3). Voitko laittaa minulle yksityisviestissä tarkempia tietoja niin voin tehdä yhdistämisen isoon puuhun sen perusteella.

Kati Mäkinen, yhdistin sinut isoon puuhun. Laitoin myös kutsuja esivanhempiesi asuinpaikkojen mukaan, katso erillinen viestini.

Showing 31-38 of 38 posts

Create a free account or login to participate in this discussion