Toevoegen sterfdatum aan een profiel

Started by Nicoline Hendrika van Renselaar on Tuesday, June 11, 2013
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing all 19 posts
6/11/2013 at 1:41 AM

Mijn man is overleden en ik probeer al sedert 2011 tevergeefs zijn sterfdatum toe te voegen aan zijn profiel. Dit lukt echer niet wat heel pijnlijk is. Als ik zijn profiel wil bewerken, komt er geen optie te voorschijn om de sterfdatum in te vullen.

6/11/2013 at 2:59 AM

Ik weet niet wat je al gebropeerd hebt, maar de eerste stap is dat je de status moet veranderen van "Living" in "Deceased"

Private User
6/11/2013 at 3:16 AM

Nicoline Hendrika van Renselaar,
Rechts boven staat een knop 'ACTIE'. Als je daarop klick zal je een lijst zien. Overleden staat ook op de lijst. De GENI administratie zal dan zorgen voor de aanpassing van de profiel. Ik weet het niet zeker, maar misschien kan je ook doorgeven wanneer je man overleden is.
Ann

6/11/2013 at 7:00 AM

Ik ga het proberen. Veel dank bij voorbaat.

6/11/2013 at 7:13 AM

Ik weet dat de ik de status moet veranderen van Living naar Deceased. Ik zie wel een knop Actions maar daarbij staat geen optie hoe de status veranderd kan worden. Nu heeft een neef mijn man ooit toegevoegd aan de stamboom en hij is dus beheerder. Ook als ik aanlog onder zijn naam, lukt het niet om de status te veranderen.

6/11/2013 at 7:41 AM

Het gaat volgens mij niet met de knop "Actions" maar met de algemenere optie: "Edit profile", te vinden onder de optie: "View Tree"
Als je op "Edit profile" klikt, krijg je een dialog waar je alle gegevens kunt veranderen, maar je hebt alleen de tab "Basics" nodig

Private User
6/11/2013 at 8:50 AM

Als je mij de datum van zijn overleden geef geef ik het door aan Geni. Ik heb gekeken en ik kan uw man zonder problemen rapporteeren via de 'actie' knop. Overledens worden snel behandeld door Geni.

Private User
6/11/2013 at 9:26 AM

Een alternatief zou zijn dat Drs Hermanus (Herman) Cornelis van Renselaar het profiel van uw man bewerkt want enkel hij is de beheerder.

Private
6/11/2013 at 10:50 AM

Dit heb ik gevonden op Geni (2011) help.geni.com.

How do I report a profile as Deceased?
1. Navigate to their profile page
2. Click Actions
3. Choose Report
4. Select "Deceased" as the reason

Private
6/11/2013 at 11:03 AM

If a relative has passed away, and you do not see the option to update their living status on their profile, it is likely that your relative has claimed their profile with their email address. You may report the profile as deceased. Once it is reported, birthday and anniversary reminders for your relative will be disabled.

Customer service will resolve the report by unclaiming the profile and updating the living status of the profile to deceased. Once the report is resolved, you and your family will be able to edit your relative’s profile.

Dus als klantenservice het profiel naar "gestorven" heeft veranderd dan kan de sterfdatum worden ingevoerd.

http://help.geni.com/entries/20470882-what-happens-when-i-report-a-...

6/12/2013 at 12:44 AM

Beste Ann Vermeulen, mijn man is overleden op 12 november 2011. Heel veel dank bij voorbaat en met groet.

6/12/2013 at 12:44 AM

Ik vergeet nog te melden dat hij is overleden te Arnhem.

6/12/2013 at 2:35 AM

Nicoline, ik heb de wijziging aangebracht.

6/12/2013 at 7:52 AM

Beste Ann Vermeulen, Herman (Hermanus Cornelis) van Renselaar is mijn man en hij is degene die overleden is.

6/12/2013 at 7:57 AM

Heel veel dank. Ik zag dat de status gewijzigd is in overleden. Ik heb nog een vraag. Als ik de foto van sommige familielleden bekijk, dan staat daarbij tussen haakjes vermeld het geboortejaar en het sterfjaar. Dat is bij mijn man niet het geval.

Private User
6/12/2013 at 10:19 AM

(Nicoline, ik bedoelde Jacques van Renselaar. Hij was/is de beheerder van Herman's profiel.

12/31/2017 at 5:52 AM

ik zie NERGENS de knop actie staan.

1/5/2018 at 1:40 PM

Antoon Emiel De Batist,

de knop actie vind je op de pagina voor een profiel rechts boven.
de pagina voor een profiel krijg je door in stamboom op een profiel te klikken.

Private User
11/5/2018 at 9:57 PM

Je mag ook altijd de hulp in roepen van een curator. Dan maken wij het profiel wel openbaar of zetten wij het op overleden.

Maar echt vragen staat vrij en kom maar op met de verzoeken en de vragen, maar liefst wel in het Nederlands.

Showing all 19 posts

Create a free account or login to participate in this discussion