• Join - It's Free

Zuid-Holland

Started by Job Waterreus on Tuesday, March 24, 2020
Problem with this page?

Participants:

Related Projects:

Showing 31-36 of 36 posts

Broek en Bloemendaal bij Gouda zouden nu te vinden moeten zijn.
zoek bijvoorbeeld op Broek,Gouda of Bloemendaal,Gouda

Het zijn korte tijd zelfstandige gemeenten geweest, maar ze als zodanig opvoeren, maakt het lastig omdat ik er dan ook nog jaartallen aan moet toevoegen en met een keuzelijstje met maar 5 keuzes wordt het kiezen dan lastig. Het aantal profielen waarvoor dat nuttig zal zijn is ook maar beperkt.

Job

Bedankt, ik heb veel sites gezien met de fout van Broek en Bloemendaal, worden opgegevn als Friesland en Noord Holland dat kan problemen geven bij de vraag waar je voorouders vandaan kwamen en warom dan ineens verhuizen naar een gemeente in Zuid Holland.

Daar bestaan ze ook (er zijn veel plaatsen met dezelfde naam, dus het is altijd even oppassen als er in een bron geen provincie is opgegeven)

Zou het mogelijk zijn om Delfshaven als een gemeente toe gevoegen. Zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Delfshaven_(stadsdeel) voor details, zoals lengte en breedte graad. En hoe lang het een zelfstandige gemeente was. Dat was ruim 90 jaar.

Private User

Dat doe ik liever niet. Want zo zijn er nog veel meer voormalige gemeenten die nu stadsdelen zijn en als ik die toevoeg wordt het erg lastig om andere plaatsen terug te vinden (het lijstje waaruit je kan kiezen is maar heel kort). Zeker als je ook nog periodes gaat toevoegen wordt het al snel onwerkbaar.

Ik zou je aanraden om Delfshaven, Rotterdam, Zuid-Holland, Netherlands te gebruiken

Showing 31-36 of 36 posts

Create a free account or login to participate in this discussion