• Join - It's Free

Samenvoegcentrum.

Started by Private on Saturday, July 4, 2020
Problem with this page?

Participants:

Profiles Mentioned:

Related Projects:

Showing 2431-2445 of 2445 posts

Job,

Kan er tot samenveging worden overgegaan?

Verder graag lopende treematch oplossen

Maria Wolfs

Joannes Adriaanse van Son
en deze lopende treematch

Private ik laat het wat de samenvoeging betreft over aan anderen om daarover te beslissen.

Hendrik van der Stege
Is deze lopende treematch op te lossen

Private deze kan je heel makkelijk zelf oplossen.
www.geni.com/media/proxy?media_id=6000000213860848825&size=large

Job,

Dank je; opgelost

De volgende verwantschap is volgens mijn incorrect. Gaarne deze verbreken.

Marinus Cornelisse Bal
met
Maatje Jacobs Israel

Als ik het probeer komt er een verbod wegens verbreken van de boom

Bvd Johan

Job,
Bedankt.

R Van Daele
Voor Joanna Isabella Francisca Ketelaere en Adriana Vandewalle is er nu een conflict
Voor Pieter Jacobus Bogaert kan ik de overeenkomst niet goed beoordelen, het mogelijke duplicaat heeft een andere vrouw, dus graag zelf beoordelen (het gaat om een profiel met dezelfde namen).
Voor Petrus Coppens Geerlof Groenendijk en Hermanus Hendrikus Marinus Jansen is er nu geen overeenkomstig profiel meer.

Ik heb Adriana Vandewalle gehuwd met Rogerius Anthierens al talloze keren losgekoppeld van Joannes Maene maar ze wordt telkens weer teruggekoppeld. Dit kan niet dezelfde Adriana Vandewalle zijn gezien ze van 1643 tot 1654 kinderen heeft gehad met Rogerius Anthierens ? Dan kan ze toch niet 22 juni 1642 gehuwd zijn met Joannes Maene ?

Private User in zo'n geval kan het handig zijn het profiel de MP status te laten geven en de relaties vast te laten zetten.

Daarvoor moet het voldoen aan de voorwaarden zoals gegeven in https://www.geni.com/discussions/272715?msg=1667580

R Van Daele zover ik kan zien heeft Maria Theresia Andries een zus en dus ik heb de samenvoeging afgewezen.

Reden andere voornaam. Dezelfde beheerder. En andere geboortedatum.

Showing 2431-2445 of 2445 posts

Create a free account or login to participate in this discussion